Появи се реклама с „двойник” на д-р Хаус

Появи се реклама с „двойник” на д-р Хаус

Тази есен, на билбордове в Киев се появи интересна реклама. Интригата е в това, че на пръв поглед британската кинозвезда Хю Лори рекламира украинския мобилен интернет Vega, но компанията категорично отрича да е „взела назаем” физиономията на д-р Хаус, разказва сп. „Marketing media review”.

"Това не е Хю Лори, а някой си „Вася Пупкин” + фотошоп, твърдят от компанията Vega и казват още, че имат подписан договор с въпросния „Вася”, пише Marketing media review. „Възможно е на пръв поглед да има някакво сходство с посочения персонаж, но ние използваме най-обикновен човешки образ и имаме права да го правим, според договора, сключен с него”, цитира списанието изявление на пресслужбата на Vega. Изданието е толкова възмутено от „креативния подход” в рекламата, че в статията си публикува плаката редом до снимка на истинския д-р Хаус и приканва читателите да открият 10-те разлики.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня