Помислете още сега за коледния маркетинг

Помислете още сега за коледния маркетинг

За много марки зимните празници са като Олимпийските игри. Губиш ужасно много време, за да се подготвиш да продаваш възможно повече в кратък период от няколко дни - обикновено предколедното пазаруване е в последния момент. По-голямата част от подготовката започва месеци предварително. Тя се състои главно в купуване на инвентар, изпращане на рекламни визии до списанията, отбелязва сп. Entrepreneur.

Изданието препоръчва още от сега търговците да се замислят за маркетинга си за предстоящите коледни празници, за да извлекат възможно повече ефект от него. Ето какви препоръки предлага то:

  • Направете стъпка напред в опаковането. Когато клиентът ви получи подарък от вас, той трябва да се чувства коледно, да се зарадва на хубава опаковка и тази опаковка да бъде една идея по-красива и по-добра от миналогодишната - бизнесът е в постоянен стремеж към подобрения, нали? Някои компании, които търгуват чрез поръчки в интернет, отделят огромно внимание на опаковането за Коледа всяка година, защото то е представителната им визия пред клиентите, с които не контактуват лично. Това увеличава конкуренцията при опаковането. Налага мислене за нови, творчески и по-хубави варианти. Всяка поръчка преди Коледа трябва да изглежда като подарък, не като транзакция. Хартията има значение, както и кутията. Картичката с написано на ръка пожелание прави голямо впечатление. 
  • Помислете за дигитални каталози с предложения за подаръци. Принтираните брошури вече са по трасето. Дигиталните имат висока степен на отговор. Сложете в добре оформена е-книжка най-хубавите си предложения за покупка от вас, с твърчески имена и цени. Потърсете уебсайтове и блогъри, които смятате, че най-добре представят таргет аудиторията ви. Изпратете им каталога си с лично обръщение. Някои от тях може да оформят добро мнение за вас и да кажат някоя или друга препоръчителна дума - така ще спечелите лидери на мнение на своя страна. 
  • Направете изложение - в търговци център или мол. Опитайте да обедините сили с тях, за да представите хубавите си продукти преди Коледа лично. Най-добре го направете в неделя, когато има най-много хора по тези места. Дайте на хората някаква причина да ви потърсят отново след като се запознаят с вас - може да е карта за намаление или подарък, който ще ги накара да посетят сайта ви и да купят онлайн.
  • Опитайте рекламни съобщения в социалните мрежи. Джес Екстром съветва в сп. Entrepreneur да се използват промотирани публикации, включително в социалната мрежа Pinterest, например. 
  • Установете срок. Кога е последният ден, в който клиентите могат да поръчват и купуват от вас преди Коледа? Уверете се, че това е ясно посочено, за да няма обърквания. 

Успех!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера