"Ню Йорк Таймс" продава "Бостън Глоуб"

Ню Йорк Таймс продава Бостън Глоуб

„Ню Йорк Таймс Къмпани” съобщи, че ще продаде едно от най-известните си издания – „Бостън Глоуб”, за да фокусира бизнеса си върху водещия вестник, чието име носи компанията. В продажбата фирмата ще се освободи и от вестник „Телеграм енд Газет”, както и от 49% от собствеността си в „Метро Бостън”, съобщава Би Би Си.

„Таймс” вече опита да продаде „Бостън Глоуб” през 2009 г., когато вестникът отчете сериозни загуби. Накрая се отказа от решението си, но предприе мерки, за да намали разходите му.

По-рано „Ню Йорк Таймс” притежаваше повече от 10 вестника, телевизионни канали, радиостанции, спортни клубове. В последните години обаче компанията продаде повечето си активи. След продажбата на „Глоуб” и „Газет” ще й останат само водещия й вестник и „Интернешънъл Хералд Трибюн”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса