Най-лошата реклама на 2013 г.

Рекламата, събрала най-много критики през 2013 г., е безвкусна и расистка, разказва Business Insider. Американският бизнес сайт класира онлайн видео на напитката Mountain Dew като номер едно в списъка на най-лошите реклами през годината.

Видеото е заснето от американския рапър Tylor, The Creator. То разказва дълга и сложна история, заснета за популяризиране на напитката, която е част от продуктовата серия на Pepsi. Недълго след като беше качено в мрежата, то свалено от компанията за газирани напитки, която се извини за съдържанието му. Това е причината самият клип да го няма вече в интернет, а да фигурира като кадри само в записите на репортажи за него, като този на телевизия ABC, който можете да видите тук.

Главен герой в кадрите е луда коза, пристрастена към Mountain Dew. Тя е заснета да безчинства и след това да се явява редом до заподозрени престъпници, които трябва бъдат разпознати в полицейския участък – всичките чернокожи. Накратко, рекламата внушава всички стереотипи за чернокожите, често разглеждани като най-вероятни престъпници, за да направи "забавна" темата за домашното насилие. Всичко това, центрирано около образа на козата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня