Най-интелигентната реклама в света

През 2011 г. в YouTube започнаха да се появяват много, най-различни и качествени видеоклипове от групата ThePianoGuys. В тези записи се свири на пиано и на чело музика, в която е невъзможно да не се влюбиш. Клиповете са публикувани като част от потока на идеоканал, който е бил създаден като хоби и опит да се привлече вниманието към магазин за пиано Yamaha в американския щат Юта. Сега от него черпят вдъхновение хиляди хора по целия свят.

Японският производител на мотоциклети, музикални инструменти и оборудване Yamaha не е в пазарни отношения с членовете на The Piano Guys, но има да им плаща баснословна сума пари за рекламата, която тези пет момчета успяха да направят на марката в интернет. Руските наблюдатели в Adme.ru са силно впечатлени от интелигентността и красотата на публикуваните в YouTube канала видеа, които всъщност не са платена реклама на Yamaha. Затова ги определят като една от най-интелигентните реклами в света. И разказват историята на идеята.

Тя започва в момент, когато магазинът за пиано Yamaha в Юта събира на едно място пианиста Пол Андърсън и колегата му Джон Шмид. Пол е силно вдъхновен от уменията на Джон да свири на пиано. Той е толкова впечатлен, че извиква и своя приятелка - Джоун, която започва да записва двамата и да прави музикалните клипове. Към тях се присъединява челиста Стивън Шарп Нилсън. По-късно се включват и Ал ван дер Бий, отговорен за звука, и Тел Стюарт, който също се заема с качеството на видеото. Всички те започват да правят записите и да ги публикуват в YouTube, предизвиквайки небивал интерес както сред любителите на класическата музика и музикалните инструменти, така и сред младежите.

Последното им видео от този месец събра над 7 милиона прегледа в YouTube. В него те изпълняват по уникален начин мелодията на тийнейджърската бой група One Direction – “What Makes You Beautiful”. Можете да го видите след текста.

Така се оформя уникалната история на един продавач на пиано Yamaha и двама музиканти, които успяват да възродят интереса към класическите музикални инструменти. Те виждат своята мисия не само в това да продават инструментите си, но и да вдъхновяват хората и да споделят музиката и емоциите си. Сред хилядите коментари под видеоклиповете им има и такива, които гласят: "Момчета, благодаря, че ме върнахте обратно на пианото" и "Момчета, дъщеря ми ме помоли да я научите да свири на пиано, след като ви гледахме в интернет", както и други в този дух. 

Сред десетките техни клипове с отлична картина и звук е много рядко да се намери видео, което е гледано по-малко от два милиона пъти. Досега рекордът им от прегледи е достигнал почти 9 милиона. Наблюдатели от целия свят се съгласяват, че кратките филми, показвани от тях във видеопортала, носят интелигентно посления и красота, като имат и рекламна стойност. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес