Най-добрите британски реклами 2011 - "Котките" на IKEA

Британското издание за новини от света на маркетинга и рекламата campaingnlive.co.uk раздаде тазгодишните си награди Campaign Big Awards. Престижните отличия се присъждат на най-добрата креативна реклама на Великобритания през текущата година. В тях се включват творбите на рекламистите, представени във всички видове медии – интерактивни, интегрирани кампании, телевизия, външна реклама, радио и печат.

"Наградите окуражават нашата индустрия да се старае повече. Креативните хора имат нужда от признание от колегите им, освен от клиентите", казва Грахам Финк, прес председател и криейтив директор в M&C Saatchi.

„Съдейки по дълбочината и качеството на тазгодишните носители на златна награда, британският криейтив е в добра форма“, коментира още председателят на журито Бен Прийст, цитиран от campaignlive.co.uk.

В нова поредица всеки ден до края на седмицата ще ви представяме по една от наградените от специалистите, най-харесвани от зрителите британски реклами за 2011 г.

Започваме с "Котките" на IKEA, която отнесе златно отличие. Тази реклама беше излъчена пред британските зрители в началото на февруари. Наградена е в категорията Film Individual. Идеята е на агенция Monther.

Можете да я видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.