Моуриньо ще рекламира самобръсначки

Мениджърът на „Реал Мадрид” Жозе Моуриньо стана новото лице на електрическите самобръсначки Braun. Португалецът е приел да участва в телевизионни клипове и печатна реклама, предаде The Marketing Week. Началото на кампанията е планирано за октомври.

Самият Моуриньо заяви, че си е обещал да не се снима в реклама „само за пари”. Според собствените му думи той би промотирал даден бранд само ако сам се ползва от него. Той смята, че сътрудничеството с Braun ще затвърди собствения му имидж.

От компанията отбелязаха, че са избрали треньора заради уникалния му стил, ярката му индивидуалност и качествата на лидер.

Braun е собственост на гиганта Procter & Gamble, който идния февруари ще отбележи своя 90-ти юбилей. В тази връзка се очаква мащабна рекламна кампания, част от която вероятно ще е и Моуриньо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса