Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Може ли хаштагът да замести имейла
Една от най-големите промени в мениджмънта през последното десетилетие е въвеждането на електронната поща. Днес почти всички форми на управление, от прегледа на информация до реалното вземане на решения, се случват като се използва този инструмент. Дори преди да участваме в истински или онлайн срещи, потвърждаваме присъствието си чрез имейл.
Всичко това може да се промени. Имейлът може да бъде изместен. Вместо да прекарваме време да пишем електронна поща, в бъдеще ще отделяме от работното си време, пишейки хаштагове. Това прогнозира материал в американския уебсайт Socialmedia Today.
Авторите припомнят, че имейлът по същество е форма на дистрибуция на информация. Той няма друга голяма функция освен тази. Хаштагът, от своя страна, е вид връзка. Той е механизъм, който позволява на правилните хора да бъдат свързани с правилните данни. Социалните мрежи Facebook, Twitter и LinkedIn всъщност най-добре може да се определят като инфраструктури, не като медийни платформи. Медиите са свързани с дистрибуция на информация, докато инфраструктурите са за създаване на връзки.
Чрез хаштаговете може да се създава дигитално пространство в социалните медии, което да е място за връзка на служителите с определени фирмени задачи. Свързването в интернет общности може да има голяма стойност за бизнеса. С хаштаговете мениджърите на средно и по-високо ниво могат да разпространяват съобщения до група от хора, вместо да използват имейли до много получатели. С тях може да се оформя и пространство, където се свързват клиенти с бизнеса или два вида бизнес.
Новите виртуални общности ще бъдат обединявани от общия знаменател на хаштага.
Да си представим, че екип на компанията ви се занимава с проблем на важен клиент и има нужда от помощ от колегите. Вместо да се преминава през тежък процес на комуникация по етажите на управление на фирмата, за да се определи човека, който да предприеме действие, може просто да се напише един хаштаг. Нужните хора ще наблюдават по време на работата си хаштаг пространството на фирмата и ще видят когато има нужда от тях. Така процесът ще се забърза. Когато свършат работата, може да я отбележат с хаштаг #jobdone, например. Той ще свързва всички извършени и готови задачи. Практиката е полезна за делегиране на задачи и помощ в работата в международните маркетинг фирми с представителства в различни държави. Така екипите на агенциите в чужбина ще могат да комуникират помежду си.
Идеята е, че не оповестяваш информация, а отбелязваш информация (Don't flag information, tag information), обясняват специалистите. По този начин труда на хората в компаниите може да бъде забързан чрез следене на хаштаг пространства. Така голяма част от имейлите ще отпаднат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.