Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Лошият вестоносец бяга с кецове Adidas
Спортният гигант Adidas избра за рекламно лице млад мъж в Токио, който си изкарва хляба с труден и оригинален бизнес.
Новата телевизионна реклама на Aidadas Originals разказва за младия Акира, който работи "лош вестоносец", като оповестява край на любовни връзки. Той издирва хората, чиито половинки искат да се разделят с тях, и им съобщава неприятната новина.
„Японците са твърде учтиви и твърде заети”, разказва в рекламата Акира. „Затова аз заставам от тяхно име. Добре дошли в скромния ми бизнес – THE NO SAD, BIG SMILE BREAK-UP SERVICE!”
Рисковете на професията на Акира са, че той обира негативите от първоначалните реакции на гняв и отрицание. Случвало се е дори да го нападат и да го поступват. На изоставените половинки естествено не им е приятно да чуят японското сбогом - „Сайонара!”. В трудните моменти, когато разтроеният или разярен партньор дава воля на емоциите си, спасението на Акира са удобните кецове Adidas, с които бързо се оттегля от полесражението.
Рекламната история с любопитния бизнес на младия японец можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.