Ключови тенденции в маркетинга според най-голямата рекламна агенция в света

Ключови тенденции в маркетинга според най-голямата рекламна агенция в света

Най-голямата рекламна агенция в света - WPP, сподели какви според нейните изследвания ще бъдат тенденциите на глобалния маркетингов пазар през 2016 г. 

Рекламните групи от фирми и техните печалби са добър показател за състоянието на световната икономика. Това е едно от нещата, които от WPP изтъкнаха на конференция, провела се преди дни, посочва Business Insider. Нейните компании в група работят за стотици клиенти по света в почти всеки сектор и в повечето географски райони на планетата. Ето защо тя разполага със сведения за състоянието на пазара, на които може да се има доверие. От тези сведения оформя прогнозата си за предстоящата година. В прогнозата за 2016 г. очаква следното:

"Пазарна среда" 

Ключови глобални тенденции според WPP

  • Преход на рекламния пазар към световния Изток, Юг и Югоизток. 
  • Излишно производство, спрямо търсенето, и недостиг на човешкия капитал. 
  • Възход и пак възход на интернет.
  • Растеж на търговията на дребно и нейната сила.
  • Нарастваща важност на вътрешните комуникации в компаниите.
  • Глобални и локални рекламни агенции ще се конкурират.
  • Относително ще бъде значението на парите и дистрибуцията.
  • Покачване на важността на правителствата за рекламния бизнес.
  • Тенденция на приемане на корпоративната социална отговорност.
  • Консолидация на различните идустрии. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса