Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Каккво ни говорят звездите в Twitter
Звездите обичат Twitter. Световноизвестни лица от шоубизнеса имат милиони последователи в микроблога.
Втората най-популярна социална мрежа, наред с Facebook, се превърна през годините в доходоносен канал за реклама, от който те се възползваха. За мнозина днес не е тайна, че популярни певици, актьори и футболисти приемат в банковите си сметки солидни суми, за да препоръчат продуктите на големи марки в Twitter.
Например Уейн Руни. 27-годишният футболист на Англия и „Манчестър Юнайтед” струва 50 милиона лири, има 6,6 милиона последователи в сайта, и се възползва от това. Дори доста директно. Наскоро бе цензуриран от британския рекламен регулатор Advertising Standards Authority (ASA) за връзката си с Nike, но това не му попречи да продължи да рекламира стоките на спортната марка в Twitter. Някои от нещата, които написа, включват послания като „Различни правила, една и съща философия: играй по своя начин”, след което последва линк към сайта на Nike. Или „Игрищата се променят. Убийственият инстинкт не. На терена, навсякъде @NikeFootball. Кой да предположи, че Руни бил толкова елегантен в езика и изразяването – шегуват се британски наблюдатели в „Дейли Мейл”.
Руни е и водещ глобален посланик във футбола на американската фирма Five Star Training. През миналия месец той написа в Twitter “iPhone приложение в тренировките идва през август, оглеждайте се наоколо”. „Наред с други звезди, Руни се отнася към нас като към tweet получатели, не като към хора и фенове”, коментират авторите на британския таблоид.
Освен футболиста, и други известни лица се възползват от тази възможност за рекламиране. Например моделът, актриса и дизайнер Елизабет Хърли. Между флиртуването с годеника си в Twitter тя намира време да напише някоя и друга ласкателна публикация за Estee Lauder. Без да отбелязва факта, че всяка година й се плаща хонорар от хиляди долари, за да промотира козметичната марка от висок клас. Хърли има 300 000 последователи в Twitter.
Виктория Бекъм обачек има далеч повече - 6,3 милиона. И наскоро посочи сред тях новата си страст – обувките Manolo Blahnik. Тя дори обу 23-месечната си дъщеричка Харпър в обувки на Vivienne Westwood и препоръча: @FollowWestwood.
Има и други примери. 32-годишната реалити ТВ звезда от САЩ Ким Кардашиян, която наскоро роди дъщеря от рап певеца Кание Уест на име Норт Уест (наистина тя кръсти бебето си така), припечелва добре от това да споменава марки в Twitter, където има 18 милиона последователи. Звездата може да спечели до 7000 паунда месечно от комплименти за продукти. Някои от най-големите знаменитости в света успяват да заработват годишно дори до 100 000 паунда от тази дейност.
В списъка се включват още актрисата Аманда Холдън, певицата Алиша Диксън, поп звездата Джъстин Бийбър, моделът Кейти Прайс. Другите известни лица са по-деликатни в tweet съобщенията си с комерсиална цел, въпреки че и от техните коментари проличава благодарност към щедри спонсори.
Цялата тази пркатика превръща Twitter от форум, в който звездите дават израз на истинските си чувства, в бизнес платформа и маркетинг инструмент.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.