Забележителна анимация припомня за робството в съвременния свят

Повече от 27 милиона души по света днес са роби. Те са принудени да работят, без да им се заплаща, затворени в плен, търпящи насилие. Сред тях има огромен брой деца.

Това припомня чрез тази въздействаща анимационна кампания от две минути испанската организация за борба с трафика на хора и грижа за възстановяването на жертвите от него Anesvad. С помощта на агенция Hopper-ink, Билбао, тя създаде анимационна история, която трогна мнозина по света и бе отразена от глобалните медии, които наблюдават добрите рекламни продукти от всички държави.

Видеото популяризира инициатива за събиране на средства в полза на децата, жертви на трафика. Коментарите на рекламисти и маркетинг наблюдатели под него в онлайн рекламния каталог AdsOfTheWorld гласят: "Какво, по дяволите? Струва по-малко да си купиш човек, отколкото телефон?", "Да, човешкият живот е толкова евтин" и "Клипът вероятно би бил по-въздействащ, ако беше по-кратък".

Това е кампанията, която ви представяме днес. Тя ни извежда извън света на лукса, блясъка и битовото, които са традиционни теми в телевизионната реклама, и ни припомня за действителност, в която животът не се върти около новия луксозен модел автомобили или ефекта от праха за пране.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса