Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Епохална реклама от 1980 г. представя Лада като див звяр
Масово асоциирана в България с времената на социализма и част от вътрешния пазар на Съветския съюз, руската Лада, която добре познаваме, имаше и амбиции за международна експанзия.
Това доказва една от епохалните й телевизионни реклами от 1980 г., излъчвана във Великобритания. Нея избрахме да ви представим днес в рекламната ни рубрика.
Мотото на кампанията гласи „Всяка Лада е създадена, за да оцелява” – твърдение, с което мнозина от почитателите на 4x4 колите са склонни да се съгласят, що се отнася до възможностите на всепризнатата от ловджии и рибари Лада Нива.
Британските наблюдатели от Би Би Си и в YouTube, които представят рекламата, отбелязват, че “Нива” в названието на колата, означава „равнинна природна местност”, „поле”, и че моделът, който официално се води ВАЗ-2121, е офроуд превозно средство, произведено от руската АвтоВАЗ, особено популярно в Русия.
Освен този модел, в рекламата, озвучена на английски език, присъстват и всички други известни в бившия Източен блок видове Лада. Те са показани да маневрират безстрашно сред природата, имитирайки движенията на животни – сърна, крокодил, лешояд. Това е руският творческият подход и, макар и забавен от гледната точка 33 години по-късно, трябва да признаем, че в него има идея.
Следва видеоклипът. Предизвикахме ли усмивка?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.