Рекламата в американските списания се раздвижва

Рекламата в американските списания се раздвижва

Повечето септемврийски броеве на американските списания през тази година бележат ръст на рекламата. При някои от тях увеличаването на рекламните страници е забележимо. При други не толкова. Факт е обаче, че пазарът се раздвижва, отбелязва AdvertisingAge.

Септемврийският брой на сп. Vogue в САЩ ще съдържа 584 страници с реклама. Това е 9,3% повече в сравнение с миналата година. Броят на Vogue от 2010 г. от своя страна е имал 25% повече реклама, отколкото този в разгара на кризата в Америка през 2009 г. Най-много рекламни страници списанието е регистрирало през 2007 г., когато те са 727.

Сюзан Плегман, която е издател на Vogue от януари 2010 г. коментира числата, сравнени с рецесията с думите „Спрете да говорите за това. Това беше в миналото. Мисля, че сме в нов момент. Най-добрият и най-силен бизнес трябва да гледа напред”.

Останалите големи марки дамски списания в Америка също отбелязват ръст на рекламата през септември. InStyle, издавано от Time Inc., ще публикува 431 рекламни страници или 5,8% повече от септември 2010 г. Рекламните страници при Cosmopolitan и Marie Claire също са се увеличили, съответно с 13,8% и 16,8%, въпреки че общият брой на рекламните страници в тях е под 200.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня