Реклама на деня: Танцът на силуетите

Със сигурност можем да кажем, че рекламната кампания на Lenovo, посветена на Yoga 11S, е нетипична за PC устройство от този тип. Единствената характеристика, която се промотира в нея, е възможността да превключваме от лаптоп към таблет.

Тази екстра е представена посредством танцувален състав The Silhouettes, който образува най-различни обекти с помощта на своите силуети. „Опитахме се да открием един наистина уникален начин, демонстриращ неговата гъвкавост“, разказва вицепрезидента на отдел маркетинг в компанията Джеф Мередит. Лин Вагонер-Патън, създател на The Silhouettes допълва, че идеята за устройство, което променя формата си, я е заинтригувало: „Мислиш си, че е едно, но се оказва друго. Като играчка Transformer.”

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов