Реклама на деня: Игра на стражари и апаши без автомобили!

Австралийската марка бира Carlton Draught е известна с пристрастието си към закачките в епични мащаби. В портфолиото на бранда е рекламата с най-голяма масовка, великолепна ирония на техниката slow motion както и множество други сатирични клипове.

Новият й рекламен шедьовър пародира полицейски преследване, само че в кадър вместо автомобил е халба бира. Рекламата е заснета от агенция Clemenger BBDO.

Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня