Дейвид Бекъм в новата реклама на H&M за Super Bоwl

Футболната звезда Дейвид Бекъм е голямото рекламно лице в новия, кратък спот от черно-бели кадри на модната марка H&M. Рекламата с него ще бъде излъчена в най-скъпото през годината рекламно време в американския телевизионен ефир – финалът на футболната лига в САЩ Super Bоwl. Тя ще бъде показана в полувремето на играта, когато представянето на 30-секунден спот по телевизия NBC струва 3,5 млн. долара. Очаква се, че 100 млн. американци в този момент ще са застанали пред малкия екран. Шведската компания представи видеото в мрежата по-рано. Можете да го видите след текста.

Бекъм влиза в ролята на модел на неговата линията мъжко бельо в H&M в рекламата, озвучена от песента на The Animals – “Don’t Let me be Misunderstood”.

Това е първият случай, в който марката модни облекла на достъпни цени H&M инвестира засилено в реклама. Досега маркетингът й се фокусираше върху печатните илюстрации, билбордовете и засиленото онлайн присъствие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.