Да похарчим парите на клиента за лоша реклама...

Да похарчим парите на клиента за лоша реклама...

Да наемеш моден дизайнер, който да изработи фланелка... за плъх. Да спонсорираш футболен отбор с пословични загуби. Подобни хрумвания изтлеждат меко казано странен начин да похарчиш рекламния бюджет на клиент, но точно това направи агенция Wieden+Kennedy в Лондон.

И неслучайно, разбира се. С цел да промотира ново телевизионно шоу на Острова - 24 Hours to Go Broke ("24 часа да фалираш"), тя направи тези две неща, както и много други нелепи рекламни акции. Например подкупи фермер да изрисува реклама от едната страна на кравите си. Плати на собственик на ресторант временно да прекръсти менюто си на името на шоуто. Плати на уличен музикант да раздава пари. Накара минувачи в лондонския квартал, изпълнен с хора на изкуството, Шордич да обръснат брадите си в кофи и след това използва съдържанието на кофите за изработката на надпис на билборд.

Идеята е, че телевизионното предаване, което тези абсурдни акции рекламират, ще покаже как знаменитости са принудени да пътуват из Англия и да открива забавни за публиката начини да харчат големи суми.

Видеоклиповете тук дават идея за естеството на кампанията. Смело и креативно, нали?

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня