Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Във Великобритания отказаха да забранят реклама на "Сони" с плюещо момче
Британският Комитет по рекламните стандарти (Advertising Standards Authority, ASA) не уважи жалбите и не спря реклама на Sony, в която момче-футболист подражава на професионалистите и плюе на терена.
Клипът, създаден от агенция Anomaly, се излъчваше в паузите на мачовете от Световното първенство по футбол в Южна Африка, а след това компанията го пусна в рекламната си кампания в цяла Европа.
Във Великобритания срещу клипа бяха подадени над 60 жалби. В тях се твърдеше, че рекламата е вредна, защото оправдава антисоциалното поведение на плюещото момче.
От "Сони" отговориха, че са искали да се пошегува с един от най-малко привлекателните аспекти на играта. Обещаха обаче занапред да са по-внимателни с подобни образи.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.