Великобритания забрани твърде съвършена реклама на Dior с Натали Портман

Великобритания забрани твърде съвършена реклама на Dior с Натали Портман

Британският регулатор на рекламното съдържание Advertising Standards Authority (ASA) забрани разпространението на печатна реклама на Dior с актрисата Натали Портман. Причината е оплакване на конкурентната марка L’Oreal, съобщи nymag.com.

През февруари тази година ASA цензурира реклама на крема против бръчки на L’Oreal Revitalift Repair 10. Причината бе, че според експертите ефектите на подмладяващия крем в рекламите му са „подвеждащо преувеличени” с употребата на програмата „Фотошоп” в образа на рекламния модел Рейчъл Уайз, която е на 41 години.

Сега, от L’Oreal подадоха оплакване срещу рекламата на спирала за мигли Dior с участието на Натали Портман. В него от компанията посочиха, че и това изображение е „твърде добро, за да е истина”. В отговор, ASA се съгласи с мнението им.

Снимката на Портман всъщност е била направена, за да промотира червило на Dior, вместо спиралата, обясняват от Business Insider. Смята се, че дължината на миглите в нея е удължена с манипулация на изображението, както и че броят на миглите е увеличен за по-стилизиран и стегнат ефект.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов