Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Битката на дигиталните издатели
Кой би предположил, че такова нещо ще се случи, да кажем преди 10 години?
Технологиите се развиха и с това промениха безвъзвратно навиците на потребителите да се информират. Най-големите сайтове в интернет пространството - Facebook и Google, се превърнаха в сито на новините. Те поставиха онлайн медиите в подчинена позиция. За да се разпространяват медийните новини, публикациите минават първо през тях. По-голямата част от онлайн аудиторията се осведомява чрез социалните мрежи и от търсене в Google. Така директното внимание към интернет медиите е значително отклонено.
Сега медиите реагират. 8 от 10-те най-големи издатели в Германия вземат мерки в борба. Сред тях са "Аксел Шпрингер", Gruner + Jahr, Bertelsmann Group и Der Spiegel, разказва Business Insider. Те ще създадат своя обща база данни с информация за аудиторията на близо 1000 техни сайта, с надеждата да намалят зависимостта си от Google и Facebook и да станат по-атрактивни за рекламодателите в интернет, които в последните години вливат парите си вместо в медиите, в Google и Facebook, посочва Digiday.
Данните ще бъдат събирани в нова платформа на Deutsch Telekom на име Emetriq. Компанията ще анализира и сортира информацията, за да създаде сегменти на онлайн аудиторията на германските медии. Щом тези сегменти са създадени, данните ще бъдат споделени с издателите, за да ги използват в собствените си платформи за управление на данни (data management platforms (DMPs).
От тук издателите ще имат увеличена възможност да предложат таргетирани реклами пред сегменти от аудиторията по избор. Те ще могат да получават достъп до тези данни, като плащат между 5000 и 17 000 долара, в зависимост от желания брой на импресии на страници, които иска всяка от тях иска да постигне, както и на броя рекламни импресии, за които се използват данните.
Тази стратегия на събиране на аудитория може да бъде от полза за издателите по следните начини:
Намалена зависимост от Google и Facebook, които общо контролират 85% от глобалните приходи за дигитална реклама. Според експерти тази доминация се дължи отчасти на тяхната огромна база данни за аудиторията, която предоставят на рекламодателите. Като съединяват данните си заедно, издателите създават алтернатива и сравнително голям обем от информация. Чрез създаването й, те намаляват зависимостта си от Google и Facebook.
Ще има по-големи възможности за таргетиране от медиите. Издателите ще могат да се включват в Emetriq, за да таргетират реклами срещу метрики като социалната демография, поведението на хората, навиците им при пазаруване, данните за личния им житейски контекст. Подобрените възможности за таргетиране ще им дадат възможност да постигат по-висока реакция на рекламата онлайн и да привличат повече пари от рекламодателите.
Много телекомуникационни фирми по света експериментират с развиване на технологии за медиите и рекламната индустрия. Deutschе Telekom става една от тях. Компанията собственик на T-Mobile по този начин подобрява както собствените си, така и партньорските си способности, особено в областта на programmatic byuing - автоматизиран процес на избор на онлайн реклама.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.