Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Анархия в реклама на Axe
Хипотезата за края на света трайно присъства в телевизионната реклама на марката мъжки дезодорант Axe на Unilever.
След като Axe показа реклама, в която мъж се подготвя за големия потоп, като старателно дълбае от дърво гигантски Ноев ковчег, сега тя предлага нов сюжет за последните дни на Земята – голямо парти.
Кадрите в новата реклама на Axe, направена в Латинска Америка, показват млад мъж, който се приготвя да излезе и върши всичко така, сякаш му е за последно. В света около него е настъпила анархия. Всеки живее, без да мисли за далечното бъдеще и за мнението на другите.
Рекламата е дело на бразилската агенция Ponce, Буенос Айрес. Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.