Ако можеше да спрем времето - новата реклама на Guinness

Агенция AMV BBDO в Лондон представи тази хубава реклама на бирата Guinness, заснета с филмово качество на високо ниво. Спотът напомня на откъс от легендарната лента „Д-р Живаго”, само че в черно-бели кадри, коментират рекламните специалисти.

Посланието му е вдъхновяващо. Кой не би искал да може да спре времето, да завърти хода на събитията по друг начин и да продължи напред?

Кампанията се вписва в каталога от впечатляващи телевизионни реклами на Guinness, излъчвани през годините. Видеото е озаглавено „Часовникът”. Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера