Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Starbucks променя логото си
Най-голямата кафе верига в света Starbucks отпразнува 40-ата си годишнина с промяна на дизайна на логото си. Новият знак на компанията отново представя образа на познатата морска нимфа, но по-изчистен, без кръглите очертания, и изцяло в зелено. В него липсва надписът "Starbucks Coffee".
Предишните няколко версии на логото на Starbucks превърнаха марката в една от най-разпознаваемите в света. Сега от веригата се надяват, че новото лого ще бъде символична стъпка напред, към едно по-добро бъдеще на компанията.
Това е четвъртото поред лого на Starbucks, откакто през 1971 г. тя стартира като малък магазин за кафе, чай и подправки в Сиатъл, отбелязва komonews.com. Последно изображението на сирената е променено през 1970 г., когато компанията става публична.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.