Вашето най-добро оръжие
Всеки ден собствениците на бизнес се чувстват все по-напрегнати какво да правят с генеративния AI, примесено с объркване откъде да започнат. Повечето маркетолози, независимо дали са професионалисти в областта на маркетинга на пълен работен ден или тези, които практикуват маркетинг като хоби, за да развият своята марка или бизнес, не знаят откъде да започнат да развиват своята оптимизация за търсачки.
Защо? Тъй като опциите са огромни, всичко, което е необходимо, е едно търсене в Google на инструменти за SEO AI, за да попаднете в безкрайното насочване от милиони SEO компании, които искат да ви продадат месечно решение или инструмент.
Наскоро попаднах на стартъп, който твърди, че коригира класирането на всеки уебсайт в рамките на дни. Това наистина е много полезно, но по никакъв начин няма да ви помогне да развиете бизнеса си за няколко дни. Тази концепция е подобна на това някой да ви каже, че гарантира, че ще получите мечтаната работа, защото тяхната AI система ще събере автобиографията ви в изискан шаблон. С други думи, AI инструментите само ще изчистят начина, по който е представено вашето съдържание и ще му помогнат потенциално да се класира по-добре.
Като професионалист, който е посветил цялата си кариера на разбирането на оптимизацията за търсачки и оптимизирането на платената реклама за крайната ROA (възвръщаемост на разходите за реклама), вярвам, че печелившата технологична група за всеки бизнес, който иска да увеличи своите продажби и обхват чрез SEO, трябва да се съсредоточи върху комбиниране на стратегии на място и извън него, пише Пиер Субе за Entrepreneur.
On-site SEO (това са всички големи и малки детайли на сайта ви, чрез които той комуникира с търсещите машини, бел. ред.) обхваща всичко на вашия уебсайт, включително вашите страници, навигационно меню, мета заглавия и описания, вътрешни и външни връзки на страници и публикации в блогове. За разлика от това off-site SEO включва всичко, направено извън вашия уебсайт, което помага да се сигнализира на търсачките, че могат да се доверят на вашия уебсайт.
Това включва често изграждане на връзки, което означава, че ще можете да получите функции на други сайтове, които могат да се свързват към страници на вашия уебсайт.
Защо изграждането на линкове е вашето най-добро оръжие
Ето моментът на истината, който ще шокира повечето хора: само една авторитетна обратна връзка може лесно да надмине около 500 средни мета заглавия и подобрения в описанието и един от тези автоматизирани инструменти за SEO ще работи на вашия уебсайт. Най-големият въпрос е как човек получава обратни връзки? Истината е, че процесът включва огромен брой изследвания, обхват и преговори, за да накарате други уважавани уебсайтове във вашите ниши и други ниши, да публикуват съдържание, което препраща към страниците на вашия уебсайт.
Фирмата ми е изградила някои дългосрочни отношения с издатели и блогъри, които обикновено притежават поредица от блогове и уебсайтове, така че понякога е добра идея да възложите работата си на специализирана фирма за SEO маркетинг. Те може да са в състояние да ви помогнат да получите много обратни връзки бързо в рамките на месец или два, вместо да прекарвате години в достигане и печелене на една връзка наведнъж. Това, което се опитвам да кажа е, че ако имате всички правилни стратегии и безкрайно търпение, можете да направите това SEO извън сайта сами, без помощта на професионалист или фирма, пише авторът на статията.
Някои уникални стратегии понякога могат да бъдат добър втори или трети слой за вашето SEO, включително получаване на обратни връзки чрез създаване на безплатни списъци с директории за вашите услуги или практика и свързване на уебсайта ви с вашия профил.
Неизползваната сила на социалните медии
Чудесна тактика за увеличаване на трафика и осведомеността за марката ви са социалните медии, оттук и причината, поради която публикуването във вашите социални медии с връзки към вашия уебсайт и споменавания на вашата марка може наистина да ви помогне да сигнализирате на търсачките и техните обхождащи ботове, че сте забележителни и заслужават да бъдат видени.
Можете лесно да направите това, като обявите всяка публикация в блог, която публикувате във вашите Facebook, X и LinkedIn акаунти с директни връзки към тези нови страници. Според подробно проучване на независима компания, наречена Backlinko, която изследва 11,8 милиона резултати от търсене с Google, те откриха пряка връзка между стратегиите извън сайта и класирането в търсачките.
Проучването установи, че цялостният авторитет на връзките на сайта, измерен чрез оценки на DA, силно корелира с по-високите класации в резултатите от търсенето с Google. Освен това проучването доказва, че броят на домейните, свързващи вашия уебсайт, включително всяка страница в него, ще играе ключов фактор при определяне на класирането ви по подходящи ключови думи. Проучването показа, че уебсайтове, които се класират на #1, например, имат средно 3,8 пъти повече препратки от тези, които се класират на #2 до #10.
Обхват на инфлуенсърите
Истинското предимство на нашето време е, че видео инфлуенсърите са търсени, докато блог-ориентираните инфлуенсъри не са. Това ви позволява да подготвяте и намирате нови възможности за работа с блогъри, запалени по писането на рецензии или мнения по теми, свързани с предлаганите от вас продукти или услуги. Не се притеснявайте да се свържете с над 10 блога на месец и да ги попитате дали желаят да си сътрудничат при написването на материал, който включва вашия уебсайт.
Страхотна стратегия може да бъде използването на генериращ AI за създаване на шаблони за популяризиране и използване на инструменти като Perplexity или Claude, за да ги персонализирате към конкретния уебсайт или ниша, преди да ги изпратите. Повече инструменти за изкуствен интелект могат да се използват за извличане на информация за контакт, като имейл, уебсайтове, които отговарят на вашата ниша, или уебсайтове, които се свързват с вашите конкуренти, но не и с вашия уебсайт.
Разграничете се от токсичните препратки
Най-важният извод от тази статия трябва да бъде следният момент: Винаги бъдете наясно с вашите токсични препратки и се разграничете от тях, като кажете на търсачките, че не бихте искали да вземат предвид тези препратки. Толкова много вредни сайтове могат умишлено и понякога, при случайни поводи, да се свързват към вашия уебсайт, което наистина може да навреди на начина, по който алгоритмите на търсачките гледат на вашата репутация и се доверяват на уебсайта ви.
Kaloud, марка, която наблюдавам и ръководя маркетинга от почти 20 месеца, добавя авторът на статията, видя подобрение в авторитета на домейна в три различни момента във времето, което тясно корелира с нашето откриване на токсичните препратки и разграничаването им от домейна на марката.
Този процес никога не трябва да се извършва сам. Професионалистът винаги трябва да го прави, за да избегне премахването на здрави обратни връзки от свързване към вашия уебсайт, което потенциално може драстично да понижи класирането ви. След като разберете, че алгоритмите на търсачката са създадени за ваша полза като търсещ потребител, вие ще започнете да се наслаждавате на SEO стратегии и ще намерите възможности във вашата ниша.
Например, не бихте искали да губите цяла вечер в разглеждане на резултати от търсене, които са спам и пълни с предложения за продажби, така че се уверете, че страниците на уебсайта ви са полезни и уникални. Уверете се, че предлагат съдържание, което не е масов AI- генериран и има човешко отношение, което го прави уникален, включително рекламни предложения и уеб формуляри, но ги поддържайте минимални.
Локалната оптимизация може да бъде вашето последно парче от пъзела
Толкова много търговци погрешно вярват, че могат да оптимизират уебсайтовете си за всички страни. Можете да оптимизирате уебсайта си само за една държава в даден момент и е много вероятно да спечелите класиране в други държави естествено, докато напредвате във вашата SEO стратегия.
Започнете, като определите дали вашият уебсайт трябва да бъде локално оптимизиран. След това оптимизирайте както за местно, така и за основно SEO. Това означава, че ще трябва да оптимизирате вашата витрина(и) в местната област, за да се класирате доста високо при повечето търсения на карти, а това включва изброяване в директории, които предлагат данни за често използвани решения за карти като Google Maps, Apple Maps и Bing Map search. В крайна сметка това ще захранва базите данни, от които се захранват генеративните AI решения, така че е печелившо за всички фронтове на търсене.
Оптимизирането на вашия уебсайт за по-високо класиране може наистина да се почувства като безкрайно преследване на успеха, но наистина е така. Никога няма да спрете да работите върху оптимизацията на вашата търсачка. Винаги ще трябва да създавате ново съдържание в блога, за да покриете повече място във вашата ниша. Когато публикувате повече съдържание, ще бъдат открити повече пропуски в ключовите думи и концентрацията, фокусирана върху темата, ще намалее. Огромен начин да се насладите на прогресивен растеж е да проследявате позициите на уебсайта си, като например как се класира за най-добрите ви ключови думи, и да намирате нови възможности.
Източник: Пиер Субе, основател и главен изпълнителен директор на X Network, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.