Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Mindshare е новата медийна агенция на Мтел
Mindshare сменя Carat като медийна агенция на Мтел, след като телекомът на успя да постигне съгласие по условията на новия договор с досегашната си агенция.
През януари тази година Мтел започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни агенции: Mindshare, Carat, Universal Media, Media S и Media Direction OMD. Конкурсът беше проведен с помощта на световно признатия консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции Media Path Network, припомнят от Мтел. Надпреварата протече в два етапа, като според критериите за оценка, които бяха финансови и качествени, за победител беше избрана международната агенция Carat („Карат“). Процесът по избор беше направен според вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици. Той включваше експерти от различни звена на Telekom Austria Group – Виена, и на Мтел.
Два месеца след избора телекомът изпрати писма за потвърждаване на условията, заявени по време на конкурса, на класираните на второ и на трето място. Причината е, че Мтел не е успяла да постигне съгласие с Carat по условията на договора. В резултат, Mindshare е определена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на Мтел, като договорът между компанията и телекома вече е факт.
Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании: Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Intomedia и Metric DS. Опитът на Mindshare във всички бизнес сектори ѝ позволява да предлага медийни решения с интегрирани платени, собствени и придобити канали. В оригиналния си подход към медиите aгенцията постига бизнес резултати, отчитайки ценовата ефективност и ефикасността на медийните канали. Това, което отличава компанията, е творческото мислене в интеграцията на нови технологии, допълва Мтел. В момента екипът на агенцията се състои от 19 души, с над 100 успешни телевизионни сделки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.