Mindshare е новата медийна агенция на Мтел

Mindshare е новата медийна агенция на Мтел

Mindshare сменя Carat като медийна агенция на Мтел, след като телекомът на успя да постигне съгласие по условията на новия договор с досегашната си агенция.

През януари тази година Мтел започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни агенции: Mindshare, Carat, Universal Media, Media S и Media Direction OMD. Конкурсът беше проведен с помощта на световно признатия консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции Media Path Network, припомнят от Мтел. Надпреварата протече в два етапа, като според критериите за оценка, които бяха финансови и качествени, за победител беше избрана международната агенция Carat („Карат“). Процесът по избор беше направен според вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици. Той включваше експерти от различни звена на Telekom Austria Group – Виена, и на Мтел.

Два месеца след избора телекомът изпрати писма за потвърждаване на условията, заявени по време на конкурса, на класираните на второ и на трето място. Причината е, че Мтел не е успяла да постигне съгласие с Carat по условията на договора. В резултат, Mindshare е определена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на Мтел, като договорът между компанията и телекома вече е факт.

Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании: Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Intomedia и Metric DS. Опитът на Mindshare във всички бизнес сектори ѝ позволява да предлага медийни решения с интегрирани платени, собствени и придобити канали. В оригиналния си подход към медиите aгенцията постига бизнес резултати, отчитайки ценовата ефективност и ефикасността на медийните канали. Това, което отличава компанията, е творческото мислене в интеграцията на нови технологии, допълва Мтел. В момента екипът на агенцията се състои от 19 души, с над 100 успешни телевизионни сделки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ