Любимата марка на поколението Z
Маркетинг
Обновена 18:25ч., 05.12.2022
Спортният бранд Nike с голяма преднина се класира на първо място сред любимите марки на поколението Z, съобщава BoF.
Това сочат резултатите от проучване на BoF Insights в партньорство с Juv Consulting сред близо 1000 потребители от поколението Z в САЩ, целта на което е да се установи кои са любимите им марки. 22% от анкетираните посочват Nike. На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Това е единствената луксозна марка, която се появява в Топ 10 на проучването. Adidas е на трето място с 11% от гласовете.
Топ 5 включва още H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мощна хиперзвукова вълна от космоса е достигнала Земята след сблъсък на галактики
Наука и Здраве |
Обновена 15:00ч., 23.11.2024
Лошото време на Балканите прекъсна въздушния трафик в Турция и остави хиляди без ток в Сърбия
Свят |
Обновена 14:30ч., 23.11.2024
ПП-ДБ приемат поканата на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов за среща
България |
Обновена 14:00ч., 23.11.2024
Водещи централни банкери предупредиха, че икономиката на ЕС рискува политическа парализа
ЕС |
Обновена 13:30ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
България |
Обновена 10:45ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Свят |
Обновена 10:00ч., 23.11.2024
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 23.11.2024
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Бизнес |
Обновена 08:30ч., 23.11.2024
Експерти и анализатори учредяват политическата партия „България може“
България |
Обновена 11:30ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.