L'Oréal просълзи 100 жени в рекламен експеримент (видео)

L'Oréal просълзи 100 жени в рекламен експеримент (видео)

Френският козметичен бранд L'Oréal проведе необичаен експеримент в Мексико. По идея на рекламна агенция McCann в страната компанията гримира 100 дами с нейните спирали за мигли и продукти за лице, след което ги събра заедно в киносалон, за да гледат един от най-трогателните филми в историята. Филм за невъзможна любов на един луксозен лайнер, който се сбълсква с айсберг...

Преди прожекцията, от L'Oréal заснеха гримираните и разкрасени дами, а след нея също ги снимаха - за да покажат ефекта на водоустойчивата си спирала за мигли. 

"Това е една хубава акция и достоверна за вярване (въпреки подробности като този за 162-те минути сълзи, които са преувеличени). По един особен начин е просто съвършено, че във видеото, което отразява инициативата, не се споменава заглавието на филма", коментират наблюдателите на сайта за маркетинг Adweek. 

Ето видеото за експеримента. Какво ще кажете за този начин за рекламиране?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня