Lego кани на трансатлантическо състезание по хвърляне на снежни топки
Lego насърчава игривото състезание през този празничен сезон, стартирайки състезание по хвърляне на снежни топки с добавена реалност (AR), наречено „Snow Throw“, предава Marketing Dive.
Показан във витрините на водещите локации на Lego в Ню Йорк и Лондон, „Snow Throw“ предизвиква купувачите да хвърлят дигитализирани снежни топки, за да видят кой град може да хвърли най-много, като се прави класация на живо във всеки магазин, която помага да се запази резултатът.
„Snow Throw“ ще бъде на живо през празничния сезон и е част от по-голямата кампания на Lego „Играта е вашата суперсила“. Този ход е пример за това как някои марки тази година използват нововъзникващите технологии, за да стимулират своите сезонни маркетингови усилия.
Тъй като изглежда да влезе в празничния дух, Lego използва добавена реалност и силата на приятелската конкуренция, за да събере купувачи от целия свят. Предизвикателството „Snow Throw“ може да подкрепи по-силно чувство за общност, чувство, често свързано със сезона, като същевременно привлече по-млада публика чрез използването на AR.
Други също използват бързи технологии, за да подпомогнат своите сезонни усилия, като Coca-Cola, която разширява своята платформа за изкуствен интелект „Create Real Magic“ около празнични пощенски картички тази година.
„Snow Throw“ е достъпен за игра във витрините на магазина на Lego на "Пето авеню" в Ню Йорк, заедно с местоположението на "Лестър Скуеър" в Лондон през празничния сезон, което позволява на купувачите на живо от двата града да се изправят един срещу друг за дигитален блиц с хвърляне на снежна топка. Активирането започна на 8 ноември с модния редактор Ева Чен и телевизионната звезда Мили Макинтош, които хвърлиха първите снежни топки за своите градове заедно с децата си.
След години на пандемични ограничения, няколко марки през този сезон дадоха приоритет на изживяванията при лично пазаруване, за да се харесат на потребителите, готови да се върнат в света. Като част от празничния си блиц, Target планира изскачащо турне на Target Wonderland заедно с вдъхновени от пътуванията дисплеи в магазините. Междувременно J.C. Penney даде приоритет на това да направи своите магазини по-лесни за навигация, за да насърчава по-големи подаръци.
Усилието „Snow Throw“ е свързано с по-голямата кампания на Lego, „Играта е твоята суперсила“, която беше стартирана за първи път през септември. Последната итерация на кампанията, разкрита по-рано този месец, е закотвена в празнично 30-секунден спот, в който деца, възрастни и оживени Lego подаръци се събират заедно за предизвикателство със снежна топка. Целта е да се насърчат семействата да дават приоритет на играта.
„За нашата празнична кампания тази година искахме да покажем как изживяването с играта Lego носи епично ново измерение за превръщането на празничните семейни моменти в нещо още по-необикновено и какъв по-добър начин да направите това от превръщането на обикновено семейно пазаруване в шанс да вземете участие в епично предизвикателство със снежна топка срещу колеги купувачи от другия край на света!“ каза Натали Столович, ръководител на Lego Retail в Lego Group.
Обвързани с празничните си усилия, магазините Lego провеждат и годишната си инициатива Build to Give, предизвиквайки потребителите да построят сърце от тухли Lego и да го споделят в социалните медии с хаштага #BuildtoGive. За всяка публикация марката ще дари комплект Лего на дете в нужда.
Източник: Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.