Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Coca-Cola разкри рекламната си стратегия за Супербоул
Телевизионна реклама в съчетание с призив към зрителите за действие в интернет - това е рекламната стратегия на глобалния гигант Coca-Cola за финала на американската футболна лига Супербоул. Предстоящото спортно събитие всяка година е най-гледаното в американския телевизионен ефир. В него се купува най-скъпата реклама в САЩ през годината. Марките се надпреварват да бъдат умни и запомнящи се в кампаниите си пред огромния брой телевизионни зрители в най-популярната вечер пред малкия екран. И тази година се очаква Супербоул да бъде гледан от над 100 милиона американци. Някои от миналогодишните му реклами от минута струваха до 3,5 милиона долара.
Coca-Cola тази година ще представи ТВ рекламата, която можете да видите след този текст. В 60-секундния спот участват камили, мажоретки, шейхове, каубои и лоши момчета-мотористи. Компанията отхвърли наскоро представената от нея реклама с белите й мечки, за сметка на компилацията от тези герои, показани да се гонят в пустинята.
Рекламата е разработена съвместно с агенция Wieden + Kennedy, САЩ. Тя се основава на ставащата все по-модерна тенденция в маркетинга да се вгражда игрови елемент (gamification). Видеото призовава зрителите да гласуват в интернет коя група от герои желаят да победи в показаното в сюжета надбягване в пустинята. Според отговора им, по-късно в рекламния блок на Супербоул ще бъде показан и финалът. Първите 50 000 души, гласували в посочените онлайн платформи - Facebook, Twitter, Instagram и Tumblr, ще получат подарък газирана напитка. Героите победители (мажоретките, мотористите или други) ще бъдат представени във втори, предварително подготвен спот от 30 секунди, завъртян на финала на играта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.