Винаги верни на футбола
Манията около братята Келс продължава да обзема търговците на марки, които искат да установят по-силна връзка с футбола и дуото със звездни братя и сестри, които са се утвърдили като медийни магнати извън терена, предава Marketing Dive.
Кампанията Built for Football („Създаден за футбол“) на Buffalo Wild Wings се основава на скорошното изявление на Джейсън Келс за пенсиониране след 13 сезона в Национална футболна лига в САЩ, в които центърът на Eagles беше обявен за All-Pro шест пъти. Рекламите се предават по телевизията, радиото и социалните медии.
30-секунден герой, „You Up?“, показва Келси, потиснат от пенсионирането си от активна спортна кариера, преди талисманът Ханк да го отведе в Buffalo Wild Wings и да възобнови връзката на спортиста от Национална футболна лига в САЩ с играта.
Друг 15-секунден рекламен спот показва връзката на Келс с неговия брат Травис, който играе за Kansas City Chiefs от НФЛ.
Джейсън и Травис Келс наскоро си партнираха с General Mills, за да популяризират гамата зърнени храни на гиганта за пакетирани храни. Наскоро братята подписаха договор, който дава на мрежата за подкаст Wondery на Amazon изключителни права за продажба и разпространение на реклами на тяхната програма „Нови върхове“. Сделката се оценява на над 100 милиона долара, съобщи Variety.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.