Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 прогнози за бъдещето на социалните медии
Обновена 01:13ч., 03.06.2015
2015 се очаква да бъде нова рекордна година за социалните медии. Има защо. Всяка година почти 200 млн. души се присъединяват към тях. Към 2016 г. се очаква по света да има над 2 млрд. потребители на сайтовете за споделяне.
Facebook, която преди няколко години изглеждаше като странно стечение на обстоятелствата в света на интернет, днес е една от най-бързо развиващите се социални платформи и видове бизнес в света. Instagram не й отстъпва. И тя се развива бурно. И докато някои социални мрежи нарастват експоненциално, други се забавят в развитието си. Дори са застрашени от изчезване. Естественият въпрос е "Какво следва?". Ето 5 прогнози.
- Инструментите и настройките на социалните медии ще бъдат все повече. С нарастването на броя на хората в тези сайтове, все повече потребители търсят начин да ограничат обхвата на публикациите си чрез настройки, или пък да го увеличат за определени личности, като ги "последват" (също и във Facebook). В Twitter се въвеждат списъци. С оглед на това, маркетолози като Гари Вайнерчук и Марк Сюстър, виждат огромна стойност във всеки единичен последовател.
- Фокус върху личността. Най-голямата пречка пред развитието на социалните медии е липсата на завършеност на много от профилите в тях. В Twitter например хората, които не са обозначили себе си със снимка, пол и възраст, е малко вероятно да привлекат последователи. В идните години социалните медии ще заработят активно върху това да накарат колкото може повече от тези потребители да впишат данни за себе си и да се изобразят като личности. Това не само ще напави тези хора по-ангажирани със сайтовете, но и, естествено, ще привлече рекламодатели, които ще насочат към тях рекламата си.
- Внедряване на мултимедийно съдържание в различни форми. Една от най-успешните форми на мултимедийно съдържание във Facebook, Twitter, Instagram, са снимките. Те не само са страхотен начин за забавление, но и служат като лесен начин да информираш някой за дадена тема. Фирми като Fresco News в САЩ разработват бизнес на базата на снимковия материал. Те предлагат новини от хора на местата на събитията, които могат да снимат и споделят. Това са краудсорсинг новини. Гласовите записи, клюките, отразени в аудио, също са добри възможности за споделяне на популярно съдържание. Опциите, които липсват в момента в базирания на видео споделянето бизнес, но скоро се очаква да се появят, включват коментирането в реално време и възможността да бъдеш мобилен първи в места по света, където видеото се гледа предимно на настолни компютри.
- По-голяма пропускливост на рекламно съдържание. Едно от основните препятствия пред развитието на социалните медии е обемът от съдържание в тях, който се споделя всяка минута. Рекламодателите се опитват да се популяризират, но този обем продължава да нараства и съобщенията им се губят в него. Увеличението ще продължи да съществува, но се очаква да еволюират технологиите, които позволяват да се показва специфично съдържание на дадени хора в реално време. Това не само ще създаде по-голяма стойност на предложенията за покупка, но и ще ги накара да се почувстват обект на интерес от марките, а не просто част от маса "последователи".
- Реакции, основани на данни. Ръстът на потребителите може да означава само повече възможности за компаниите в бъдеще да извличат ценна информация за клиентите си, при това по-бързо. В крайна сметка големият бизнес като Target в САЩ получава повече възможности да се свързва с клиентите, както и неправителствени прганизации, правителства, които се възползват. Всички те могат да прогнозират дори епидемии от болести, като използват съдържание, публикувано от хората на терен. Възможностите, които дава големия от обем от данни, натрупани в социалните медии, са изключително много. Те са безкрайни и вероятно в бъдеще ще бъдат използвани. Така социалните медии ще се утвърдят като важен източник на сведения, който променя действителността и дори може да помогне в спасяването на човешки живот. От платформи за споделяне на снимки на домашните любимци, те се разрастнаха до нещо далеч по-ценно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шефове на водещи телекомуникационни компании на спешна среща в Белия дом заради хакерска шпионска група
Свят |
Обновена 15:30ч., 23.11.2024
Мощна хиперзвукова вълна от космоса е достигнала Земята след сблъсък на галактики
Наука и Здраве |
Обновена 15:00ч., 23.11.2024
Лошото време на Балканите прекъсна въздушния трафик в Турция и остави хиляди без ток в Сърбия
Свят |
Обновена 14:30ч., 23.11.2024
ПП-ДБ приемат поканата на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов за среща
България |
Обновена 14:00ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
България |
Обновена 10:45ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Свят |
Обновена 10:00ч., 23.11.2024
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Бизнес |
Обновена 08:30ч., 23.11.2024
Експерти и анализатори учредяват политическата партия „България може“
България |
Обновена 11:30ч., 23.11.2024
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.