5-минутен филм с мистериозен лаптоп рекламира Lenovo

В нов, 5-минутен рекламен филм агенция Saatchi, Ню Йорк и режисьорът Томас Йонсгардън следват група млади хора, които си прехвърлят един на друг мистериозен лаптоп Lenovo.

В началото на кадрите, заснето в стила на „Матрицата”, млад мъж нетърпеливо пише код на компютъра. След това го подава на свой приятел под прага на вратата (Lenovo е толкова тънък, че може да се промуши отдолу, батерията му е толкова издръжлива, че трае цяла нощ). Компютърът продължава да бъде тайно прехвърлян от един на друг в метрото, в градската библиотека...Защо?. Вижте във филма, който следва!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов