4 погрешни начина на мислене при имейл маркетинга

4 погрешни начина на мислене при имейл маркетинга

Имейлите "живеят" в динамична среда. Някои я наричат дори "течна". Това, което може да е било абсолютно табу в изпращането им и боравенето с тях с маркетингова цел вчера, днес може да се окаже най-добрата практика. И заради тази постоянна еволюция, маркетолозите, които използват имейли, често се случва да разчитат на остарели навици, докато се опитват да провеждат нови кампании. 

Кои са най-честите неправилни начини на мислене при имейл маркетинга. На този въпрос отговаря материал в сп. Entrepreneur. Ето кои са те, според Пол Форд - вицепрезидент продукти и маркетинг в компанията SendGrid. 

  • "Колкото е по-голям списъкът ми с получатели, толкова по-добре". Много по-ефективни ще бъдете, ако изпратите имейли на по-малка група от получатели, с по-висока степен на ангажираност. Наричат го "добра хигиена на списъците". Това е ключва практика на всяка добра имейл програма. Препоръчва се списъците с получатели на имейли да се проверяват и изчистват на всеки до 6 месеца. Не искате да изпращате продължително имейли на адреси, които вече не са валидни, нали? Това може да има негативно въздействие върху измерването на ефективността на кампанията ви. Ако хората не се ангажират със съобщенията ви, трябва да спрете да им изпращате имейли. 
  • "Написаното в "Относно" не е свързано с доставката". Напротив. Някои сървъри не приемат имейли с празно поле в "Относно". Друго важно: написаното в това поле може да направи пробив в ефективността. Изпробвайте различна дължина и проследете след това коя работи по-добре. Резултатите от тестването може да ви изненадат, колкото и да сте уверени в познанията си. Скорошно изследване от САЩ показва, че 7 думи е била най-честата използвана дължина на написаното в "Относно" сред американски фирми. Но от 3 думи е била дължината, която е гарантирала най-високи нива на ангажираност сред получателите на имейлите. 
  • "Щом отвориха имейла ми, спечелих играта!". Да, разбира се, искате да направите това. Но имейлът ви не е само с тази цел. Помислете за по-широкия контекст на дигиталния маркетинг и евентуалните проблеми, които се срещат при него - с доставката, с кликванията, отварянето, отписането на бюлетина, докладите. Много фактори определят здравето и успеха на вашата имейл програма. Добрата доставка на имейли идва от това да знаеш как да изпращаш правилното съобщение на правилния човек, в правилното време, с подходящата честота. Дълбайте надълбоко в данните си за ангажираност. 
  • "Повече снимки означава, че имейлът е по-съблазнителен". Няколко добре позиционирани снимки наистина могат да свършат чудеса, за да преврънат имейла от добър в страхотен. Но трябва и да изпълнявате целта на вашия имейл маркетинг преди всичко. Маркетолозите често са изкушавани от поставянето на голяма визия. Не забравяйте, че това увеличава риска имейлите ви да бъдат класифицирани като спам. Ако снимките са неизбежни, имейлите трябва да бъдат балансирани с поне две линии текст на всяка снимка. 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня