Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3-D принтирането в маркетинга
Технологията на 3D принтирането навлиза в машиностроенето и фармацията като начин да се създават материални обекти. Чрез нея се правят макети, умалени модели, части. Наред с това тя се превърна и в полезен инструмент за маркетинга.
Клиенти на големите рекламни агенции по света се съгласяват да я използват в брандинг усилията си по различни начини, разказва AdvertisingAge. Нали все пак всичко ново е атрактивно и може да има рекламен ефект?
Някои от методите за употреба залагат на забавляването на потребителите. Други са повод за възникването на полезни рекламни продукти. Ето и няколко примера за актуални кампании, включващи тази иновация.
Coca-Cola представи новите си мини бутилки в Израел, обединявайки сили с рекламна агенция Gefem, като заложи на 3D принтиране. Брандът покани потребителите да създадат малки дигитални версии на бутилките си чрез мобилно приложение, което трябваше да управляват внимателно. Апликацията бе създадена в стила на някогашния електронен домашен любимец Тамагочи. Отбрана група от хора, които започнаха да я използват и се заиграха с нея, спечелиха пътуване до фабриката на Coca-Cola, където можеха да превърнат концепциите си в реални бутилки, използвайки модерната технология на 3D принтирането.
Белгийският застраховател DVV и Happiness Brussels пък показаха колко потребна може да бъде тази възможност за потребителите. Особено за тези, които забравят. Компанията и рекламната агенция представиха услуга, наречена „съхранение на ключа“. С нея хората могат да сканират ключовете си и да съхраняват получените данни на сигурен сървър. Ако ги загубят, могат да занесат информацията до 3D принтер и да си направят нови. Акцията е полезна не само за тях, но и за застрахователя, който ежегодно плаща големи суми за покриване на разходите по заместване на загубени ключове на негови клиенти.
Освен това Nokia също даде шанс на технологията. През януари финландският производител на мобилни телефони изработи комплект за 3D принтиране, с който клиентите му можеха да си създават персонализирани панели за смартфона Lumia 820. Комплектът бе част от проекта на компанията 3D Printing Community Project, който нейният маркетинг мениджър Джон Ниланд описа в блога й като „духовен наследник на прапрадядото на телефоните Nokia 5110, които можеха да се персонализират, и на тяхната колекция от сменящи се панели в цветовете на дъгата“.
И още: Volkswagen Polo и агенция DDB Копенхаген превърнаха клиентите в същински дизайнери на автомобили чрез 3D принтирането. Те започнаха кампанията „Polo Principle”, в която поканиха публиката да поеме контрол чрез уебсайт върху 3D принтер, използван за създаването на дизайна на модела Polo. Така хората можеха да проектират свои собствени версии на колата. Четиридесет от най-креативните им идеи бяха изработени реално и показани на изложение в Копенхаген през месец май, след което дизайнерите отнесоха творбите си у дома. Големият печеливш закара вкъщи истинско Polo.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.