Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 факта за кампанията с тестери
„От всички техники за sales promotion, тестерите имат най-голям потенциал за създаване на допълнителна пазарна стойност.”
Даниел Шулц
Така е и това правило продължава да е по-валидно от всякога в днешно време, казват експертите. Нека се опитаме да изучим в детайли механизмът му на действие в тези 10 факта, които следват:
Факт №1
Независимо от прогнозите на някои експерти за загуба на интерес към този вид BTL -акции, промоциите с тестери се равиват все повече и стават все по-популярни. Делът за този вид акции в рекламните бюджети на компаниите също расте.
Факт №2
Внимание! В хода на промоцията с тестери могат да възникнат следните грешки с крайно негативно влияние върху ефективността на цялата рекламна кампания:
• Неправилен избор на място и време за провеждане на акцията.
• Неумение да се планира обема на предвидените за разпространение тестери.
• Отсъствие на система за контрол върху работата на промоутърите и съответно за проследяване на реакциите на целеват аудитория.
• Несъответствие между външния вид на промоутъра с нагласите на целевата аудитория.
• Проява на неангажираност от страна на промоутъра, "работа на автопилот."
• Прекалена настойчивост от страна на промоутъра.
• Промоутърът се притеснява да общува с хора.
• Промоутърът не познава добре стоката и не е в състояние да отговори на елементарни въпроси.
• Неумение да се открояват и разпознават представителите на целевата аудитория.
• Несанкционирано общуване между промоутер и клиентит
• Кражба на тестери.
Факт №3
Нито една промо акция не може да бъде ефективна, ако се провежда с неправилно подбран артикул, в това число и от гледна точка на физическите му характеристики.
Факт №4
По време на такава акция, лансираният продукт трябва да бъде представен в максимални количества, на обичайната си цена в колкото се може повече точки на продажба. Така се формира в клиента ясна представа за стойността на артикула и след това по-лесно ще се довери на последваща акция с намаления.
Факт №5
Чeсто организаторите на промо акции с тестери забравят да си напишат домашното като подготвят подробен предварителен план и оптимизират както количествата, които ще се раздават, така и местата на провеждане на акцията. В резултат, на някои места рекламните образци свършват прекалено бързо, а на други промоутърите се чудят къде да ги дянат.
Факт №6
Теренът на действие също е от водещо значение! Типичен пример за неуспешен избор на място е в предверието на търговски център, между вратите, където посетителите бързат да влязат или да излязат. Акции не си струва да се провеждат и рано сутрин в почивните дни или пък да приключват късно вечер в работните.
Факт №7
Характеристиките и посланията, произнасяни от промоутърите, трябва да отговарят на свойствата на продукта. Иначе рискувате не само да не привлечете нови потребители, но и да загубите свои лоялни клиенти. Още по-лошо е, ако промоутърите безмълвно раздават листовките с образци.
Факт №8
Една от най-големите грешки при провеждането на промо кампании с тестери са големите очаквания за незабавна реакция и стремителен ръст на продажбите. Този вид акции трябва да се разглеждат като съставна част от кампанията, но не и като неин определящ елемент.
Факт №9
С помощта на инструмент като тестера, клиентът получава възможност да се запознае на място с качествата на продукта и да ги оцени, а компанията получава възможност веднага да си състави оценка за реакциите на различните таргет групи.
Факт №10
Колкото и да са „разглезени” от най-различни промо акции, малцина са тези, които биха отказали да получат безплатно даден продукт, дори и когато е в малки количества. Така или иначе това е тип сделка, при която клиентът нищо не губи и която с нищо не го задължава.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.