Хибрид на Хонда стана хит на пазара

Хибрид на Хонда стана хит на пазара

Новият хибрид на „Хонда” – „CR-Z” се радва на неочаквано силен интерес от страна на клиентите. Само две седмици след стартирането си продажбите надхвърлиха очакванията на производителя 8 пъти, предаде агенция Киодо Цусин. Спортният автомобил, който може да работи както на бензин така и с електричество, бе пуснат в търговската мрежа на 26 февруари. За този период в японската автомобилна компания са постъпили 8000 поръчки за покупка на „CR-Z”. Според прогнозите, очакванията бяха месечно да има до 1 000 продадени автомобила.

Това е третият хибриден модел на Honda след Insight и Civic Hybrid. Новата разновидност е с две врати, а основното й предимство е, че е много икономична, защото харчи литър бензин на 25 км. Базовата версия е с цена около 25 000 долара. Според производителите, автомобилът има успех най-вече сред купувачите на възраст 30-40 години – 30 % и над 40 години – 35 %. Младежите от 20-30 години също са заинтригувани и вече достигат 15% от клиентите на хибридния модел

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня