TAG Heuer пуска на сайта си 3D часовници

Луксозната марка часовници Tag Heuer пуска в интернет триизмерно демо на част от моделите си, съобщи marketingmagazine.co. Иновативното приложение ще позволява на купувачите да изпробват часовниците пред компютъра.
Часовниците ще бъдат вградени във видеото под формата на уголемени 3D обекти. Чрез приложението потребителите ще наблюдават продуктите от различни ъгли, ще могат да изпробват различни модели, форми и цветове.
Tag Heuer е първият производител на часовници, който ще рекламира по подобен начин. Очаква се компанията да използва същата технология, за да създаде виртуален асистент по продажбите. По този начин тя ще направи услугите си по-атрактивни, достъпни и налични по всяко време. В изложенията и в магазините на Tag Heuer ще бъдат монтирани монитори, които демонстрират триизмерните часовници.
Приложението с 3D модели ще заработи на сайта на компанията в края на този месец.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
БНБ: Делът на лошите кредити в банките намалява
Финанси |МВФ: Търговското напрежение може да доведе до пазарни сривове
Икономика |Meta е изправена пред екзистенциална заплаха в процес за Instagram и WhatsApp
Компании |Превръщат исторически кораб в най-големия изкуствен риф в света
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.