Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Нова концепция: Zara отваря магазин в китайски град с кафене и студио за създаване на съдържание

Притежаваният от Inditex търговец на дребно за бърза мода Zara отвори водещ магазин в нов стил в източния китайски град Нанкин като част от глобалния си стремеж да съкрати слабо представящите се магазини и да удвои по-големите търговски формати, предава Ройтерс.
Испанската компания е въвела повече цифрова интеграция и пространства, предназначени да насърчат купувачите да прекарват повече време в магазина, като новите функции ще бъдат изпробвани в Китай, преди да реши дали да ги разшири на други пазари.
Необходимостта от съживяване на търговската мрежа на Zara е особено очевидна в Китай. Мултинационалните марки, насочени към потребителите от средната класа в страната, бяха притиснати от по-широкото забавяне на разходите, както и от засилената конкуренция от страна на местни марки с пъргави вътрешни вериги за доставки и силно дигитално присъствие.
На площ от 2 500 кв. м (26 909 кв. фута), обхващащ два етажа, магазинът Zara в централния бизнес район на Нанкин - Синджиекоу включва салон за частни изживявания, допълнен със зона за отдих и персонални съблекални.
Освен това има "fit check" студио с множество камери и настройки за осветление, където клиентите могат да заснемат собствено видео съдържание и да го изтеглят директно на телефоните си. И двете са достъпни за резервиране чрез популярното приложение за социални съобщения WeChat.
На долния етаж е представена и първата концепция за кафене Zacaffe извън Испания.
Това не е първият път, когато Zara експериментира с нови концепции в Китай, преди да ги изнесе на други пазари. Нейната популярна поредица от стрийминг предавания за пазаруване в Douyin, китайската версия на TikTok, миналата година накара марката да експериментира с подобни предавания на живо в Европа и САЩ.
През последните няколко години Inditex свива отпечатъка на своите магазини в световен мащаб, като се стреми да оптимизира търговското си пространство, фокусирайки се върху водещи търговски обекти на първокласни места и увеличаване на онлайн продажбите.
През 2019 г. Inditex имаше 570 магазина в Китай, най-големият физически отпечатък след Испания. Този брой е спаднал до 132 към 31 януари тази година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.