Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Volkswagen планира допълнителни инвестиции в САЩ, за да увеличи пазарния си дял

Volkswagen ще трябва да направи допълнителни инвестиции в САЩ, за да постигне целта си за удвояване на пазарния дял в страната. Това заяви финансовият директор на компанията Арно Антлиц в кулоарите на Световния икономически форум (WEF) в Давос, Швейцария, цитиран от Ройтерс.
„Нуждаем се от допълнителни инициативи... за да удвоим пазарния дял,“, каза Антлиц на въпрос дали производителят на автомобили има планове да разшири завода си в САЩ в Чатануга, Тенеси.
„Ние сме силни в Европа, но трябва да направим повече „добавена стойност“ в САЩ“, каза Антлиц, като посочи научноизследователската и развойна дейност като потенциална област за инвестиране.
„Но първо трябва да вземем решение за проекта“, добави той, отказвайки да даде повече подробности.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.