Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Netflix намалява цените на рекламите
Netflix преструктурира рекламното си партньорство с Microsoft за своя по-евтин абонаментен план, поддържан от реклами, и също така намалява цените на рекламите, съобщи Wall Street Journal в четвъртък, цитиран от Ройтерс.
Компанията за стрийминг стартира плана за 7 долара на месец с реклами миналата година на 12 пазара, включително САЩ, за да привлече повече клиенти и избра Microsoft като свой технологичен и търговски партньор за предложението, отчасти защото предложи да плати гаранция за приходи, се казва в доклада.
Netflix сега преработва споразумението, за да намали гаранцията за приходи поради забавяне на растежа на рекламното ниво, се казва в доклада, добавяйки че ръководителите на компанията са разочаровани, че Microsoft не е продала по-голям рекламен инвентар.
Освен това Netflix проведе ранни дискусии за продажба на реклами чрез други партньори освен Microsoft и им предложи по-добри сделки, се казва в доклада.
Някои рекламодатели са се съгласили да плащат на Netflix приблизително $39 до $45 на 1000 зрители в последните сделки, според купувачите на реклами, спад от около $45 на $55, посочва WSJ.
Microsoft и Netflix не отговориха веднага на искането на Ройтерс за коментар.
Миналата седмица компанията за видео стрийминг отчете слаб ръст на приходите, който предизвика опасения за по-дълъг път към растеж от новите инициативи, като съизпълнителният директор Грег Питърс предупреди, че ще отнеме "няколко тримесечия", за да се види възвращаемостта от тези усилия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.