Великобритания затяга правилата за онлайн рекламите

Великобритания затяга правилата за онлайн рекламите

Британските власти решиха да затегнат правилата относно разполагането на реклами в интернет, като възлагат по-голяма отговорност за тяхното съдържание на посреднически платформи като Google Ads. Това става ясно от разпространено съобщение на Министерството на културата, средствата за масова информация и спорта.

Според новите правила доставчиците, заедно с онлайн издателите, приложенията и уебсайтовете, трябва да включат специализирани системи за изключване на незаконна реклама, блокиране на рекламна информация за лица под 18 години, по-специално свързана с алкохол и хазарт.

„Планираме да спрем дейността на мошеници, които използват оннлайн рекламите за сдобиване с пари и да спрем рекламирането на вредни и неподходящи продукти, насочени към деца“, каза говорител на министерството. Предложеният регламент ще помогне да „запази хората в безопасност чрез подкрепа и укрепване на законната рекламна индустрия“, каза той.

Тази седмица правителството планира да обяви създаването на работна група за събиране на доказателства за публикуването на незаконна реклама с цел засилване на защитата на интересите на децата в интернет, което ще доведе до подходящи законодателни действия. В нея ще влизат представители на министерството, както и ведомства като Финансовия съвет за рекламни стандарти и Органа за надзор на рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ