Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Орбан: Унгария и Сърбия възнамеряват да гарантират безопасността на „Турски поток"

Унгария и Сърбия смятат, че е тяхна задача да гарантират безопасността на газопровода „Турски поток“, по който се доставя газ от Русия за Европа, заяви унгарският министър-председателят Виктор Орбан. Това съобщава ТАСС.
Той подчерта, че от 1 януари Украйна е спряла транзита на газ от Русия за страните от Централна и Източна Европа. В тази връзка „Турски поток“ остана единственият газопровод, който директно доставя на региона гориво от Русия.
На 13 януари украински безпилотни самолети се опитаха да атакуват компресорната станция „Русская“ в Краснодарския край, която доставя газ по газопровода „Турски поток“. Освен това едно от двете разклонения на газопровода е изцяло ориентирано към Европа.
Преди това беше съобщено, че борбата за ресурси в Европа може да стане по-ожесточена заради атаките на украинските въоръжени сили срещу руския енергиен сектор.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Денят в цифри
България |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |360-градусова оценка: Стоян Радев за Гроздан Караджов
Политика | Advertorial |Кристин Лагард: Светът е изправен пред глобална депресия
Свят | Advertorial |ЕК обмисля забрана на цигарите „слим" и редица други мерки срещу тютюнопушенето
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 1 април. Ден на шегата
Маркетинг | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.