Лиъм Нийсън и Боно работят по сценарий на филм

Световноизвестният актьор Лиъм Нийсън разказа в интервю за британския вестник „Индипендънт“ за близкото си приятелство с певеца Боно от U2. Той изтъкна значението на тази връзка за преодоляването на внезапната смърт на жена му Наташа Ричардсън през 2009 г.
„Боно и аз често си говорим, или по-точно в разговорите с него често пъти аз просто слушам. Той е прекрасен човек“, каза Нийсън. Освен това той разкри, че в последните 6 години двамата обсъждат сценарий за филм, написан от Боно. Сценарият разказва за феноменална рокбанда от 70-те години на 20. век в Ирландия, посочи Нийсън, цитиран от Vanity Fair.
„Ню Йорк Таймс“ припомня, че 70-те години са период в Ирландия, в който е разцъфтявал „рокът на местна почва“, с множество малки групи, свирещи на живо из страната кавъри на международните хитове на епохата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |OpenAI работи по социална мрежа, подобна на X
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.