Рекорден брой са били работещите в Германия през 2011 г.

Рекорден брой са били работещите в Германия през 2011 г.

Броят на заетите в Германия удари нов рекорд през 2011 г., показва официалната статистика на страната. Повече от половин милион работни места са били създадени през миналата година в топ икономиката на Европа, предава Yahoo.

Средно 41,04 млн. души са работели в Германия миналата година,показва националната статистическа служба Destatis, което е увеличение от 535 000 души, или 1,3% спрямо предходните 12 месеца.

Това е първият път, когато броят на хората, работещи в Германия се увеличава над 41милиона, казват от Destatis. Населението на страната е близо 82 млн. души. Увеличението на работните места е в цялата икономика, като секторът на услугите регистрира 1,2% ръст в заетостта, заетите в строителството са се увеличили с 1,7%. Статистиката също така показва, че германската икономика е все по-зависима от услугите, отколкото от производството. През 2011 г. 73,8% от работниците са били в сектора на услугите, в сравнение с 60,9% преди две десетилетия.

Германия засега е устойчива към кризата в еврозоната с ниска безработица и относително солиден растеж, въпреки очакванията, че не може да остане завинаги имунизирана срещу хаоса.

Канцлерът Ангела Меркел и финансовият министър Волфганг Шойбле предупредиха, че тази година ще бъде по-трудна за Германия от 2011 г., но те също така вярват, че икономиката е в добра форма за предстоящите предизвикателства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера