Федералната търговска комисия на САЩ съди Volkswagen за подвеждаща реклама

Федералната търговска комисия на САЩ съди Volkswagen за подвеждаща реклама

Американската агенция за защита на потребителите, Федералната търговска комисия (FTC), подаде жалба срещу германския автопроизводител Volkswagen заради фалшива реклама, пише Би Би Си.

Според FTC, компанията подвежда в свои реклами, че стотици хиляди дизелови автомобили са екологични,  вследствие на което на американските клиенти са нанесени щети за милиарди долари.

Volkswagen признава, че е използвала скрит софтуер за фалшифициране резултатите от тестовете за вредни емисии.

Около 11 милиона автомобила в глобален мащаб са били оборудвани с технологията.

Говорител на Volkswagen казва, че компанията е получила жалбата на FTC и „продължава да сътрудничи“ на всички регулатори.

През януари американското правосъдно министерство осъди VW на $46 милиарда за заобикаляне на екологичните изисквания.

Междувременно германският автопроизводител е изправен пред над 500 граждански съдебни процеса, свързани с нивата на вредните емисии. Дела са завели и някои американски щати.

Федерален съдия даде на Volkswagen срок до 21 април да изготви план за ремонт на 600 000 автомобила, които отделят над допустимите нива на вредни емисии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса