Съвети "от извора" за успешен бизнес в интернет

Съвети от извора за успешен бизнес в интернет

„Открих бизнеса си преди 7 г., когато започнах да мисля сериозно за нуждата от постоянен, дълготраен доход. Бях работила като секретарка в кантора няколко години, бях помагала в краткосрочни проекти на мъжа ми, който е софтуер консултант, и бях вършила доброволна работа за църквата ни, включително уеб-разработки.

Този опит по-късно се оказа безсмислен. Реших да започна нов бизнес. По това време не можех да си представя колко успешен би бил той, тъй като първоначалната ми цел беше да подпомагам основния ни доход."

Това разказва за WomenEntrepreneur американката Вида Кънгам - основател и президент на базираната в Лос Анджелис компания Grand Dezign и на сайта LimogesBoxCollector.com. Компанията й предлага английски колекционерски фигурки от слонова кост и уникални френски кутийки от порцелан - на пръв поглед, дреболии, но явно търсени, защото бизнесът на Кънгам непрекъснато се разраства. Истината е, че тя сама е открила пътя към успеха, знае колко е важно да тръгнеш в правилната посока от самото начало и затова, с удоволствие споделя опита си.

"В началото нямах конкретна идея и започнах да проучвам различни услуги и продукти, както и начина да се лансират на пазара. Вдъхновена от истории на други, които са успели, продавайки продукти онлайн, реших да фокусирам проучването си върху онлайн продукти, които ще предизвикат голям интерес в сайтовете за търговия като eBay.

Възползвах се от безплатните ресурси в инертнет. Използвайки Google, търсех ключови думи, чрез които добих представа какво търсят хората в интернет. 

След няколко седмици проучване, дойде време да започна. Реших да вляза в пазарната ниша с продажбата на антики и колекционерски фигурки Royal Doulton. Продажбите се завъртяха и реинвестирах.”, разказва Кънгам.

Накрая обобщава, че при стартирането на бизнеса си в интернет се е ръководела от 6 простички правила, които смята за основополагащи за успеха. А именно:

  1. Страст. Според нея, за да стартира добър онлайн бизнес, предприемачът трябва искрено и емоционално да се интересува от точно този вид продукт.
  2. Трите „П”, без, които не може или подготовка, подготовка и подготовка. Предварителното проучване и трупане на познания за механизма на бизнеса силно редуцира вероятността от грешки.
  3. Старт на дребно. Така няма да има загуби, ако има неуспех. След време ще се разбере дали нещата ще потръгнат.
  4. Потребителски услуги. Коректно и любезно обслужване. Незабавна грижа за тревогите на всеки клиент.
  5. Хубав сайт. Функционален, опростен. И към него - безплатна телефонна линия или по-евтино набиране, ако е възможно.
  6. Сайтът да се появява при търсене. Тук важни са две неща - да се рекламира и да се пращат маркетингови имейли, свързани с него.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса