Негативен обрат на борсата днес

Негативен обрат на борсата днес

По време на днешната търговия на Българската фондова борса (БФБ) станахме свидетели на негативен обрат.  Водещите индекси приключиха на загуба, след като в първия час на сесията се движеха на печалба.

SOFIX падна с 1,10 пункта, или 0,35%, до 312,48 пункта.

BG40 намаля с 0,06 пункта, или 0,05%, до 109,93 пункта.

BGTR30 се понижи с 1,02 пункта, или 0,4%, до 252,72 пункта.

CGIX отстъпи с 0,18 пункта, или 0,23%, до 78,76 пункта.

Единствено BGREIT се покачи с 0,58 пункта, или 0,78% до 75,36 пункта.

Европейските индекси засега се движат без посока – от минус 0,11% за немския DAX до плюс 1,03% за британския FTSE 100. Азиатските индекси приключиха разнопосочно – от минус 1,29% за сингапурския Straits Times до плюс 0,12% за хонконгския Hang Seng.

Общият оборот на БФБ възлезе на 2,21 млн. лв. и бе формиран основно от книжата на: „Фонд за недвижими имоти България” АДСИЦ (-1,3%) – 1,39 млн. лв., „Етропал” (0%) – 245 хил. лв., „Агро Финанс” АДСИЦ (6,45%) – 159 хил. лв. и на „Химимпорт” (0,8%) – 93 хил. лв.

Оборотът днес беше разпределен по следния начин: АДСИЦ – 1,63 млн. лв., акции – 467 хил. лв., компенсаторни инструменти – 115 хил. лв. и облигации – 2 хил. лв.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 39 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 15/17, а при 7 компании не беше отчетена промяна.

Най-губещ днес се оказа „Инвестор.БГ”, поевтинявайки с 1,13 лв., или 15,21%, до 6,30 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера