Кои компании обмислят експанзия в САЩ, за да намалят ефекта от митата?

Кои компании обмислят експанзия в САЩ, за да намалят ефекта от митата?

Някои компании извън САЩ заявиха, че обмислят разширяване на присъствието си или създаване на магазин в Съединените щати, за да смекчат въздействието на огромните тарифи на президента Доналд Тръмп. Ето някои от плановете, отбелязани от тези компании, предава Ройтерс

BARRY CALLEBAUT - Производителят на шоколад планира да увеличи производството си в САЩ, за да отблъсне ефектите от "разрушителната среда", каза изпълнителният директор на 10 април.

BMW - BMW обмисля добавяне на смени в завода си в Спартанбърг в Южна Каролина, за да увеличи производството с до 80 000 единици, казаха ръководители на компанията на 10 април.

CAMPARI - Италианската група за спиртни напитки оценява възможностите за разширяване на производството в САЩ, каза нейният главен изпълнителен директор на 5 март.

COMPAL ELECTRONICS - Тайванският производител на лаптопи по договор може да се разшири в САЩ и е говорил с няколко южни щата за възможна инвестиция, каза изпълнителният директор през януари.

ESSITY - Шведският производител на хигиенни продукти може да премести по-голяма част от производството си в САЩ от Мексико и Канада, каза неговият главен изпълнителен директор през януари.

HONDA - Японският производител на автомобили планира да премести част от производството на автомобили от Мексико и Канада в САЩ, като се стреми да произвежда 90% от колите, продавани в страната, на местно ниво, съобщи Nikkei на 15 април.

HYUNDAI MOTOR - Южнокорейският автомобилен производител смята допълнително да локализира производството си в САЩ и да произвежда хибридни превозни средства в новия си завод в Джорджия

ILLYCAFFE - Италианският първокласен производител на кафе ще помисли за изграждането на завод в САЩ, ако попадне в мита, каза изпълнителният директор на 1 април.

INVENTEC - Тайванската компания, която произвежда AI сървъри, използващи чипове на Nvidia, оценява локациите за инвестиция в САЩ, предпочитайки Тексас, каза нейният президент през януари.

LAVAZZA - Италианският производител на кафе ще продължи напред с експанзията си в САЩ, съобщи компанията на 3 април. Lavazza, която произвежда на местно ниво около половината от това, което продава в САЩ, планира да увеличи това производство до 100%.

LG ELECTRONICS - Електронният гигант обмисля да премести производството на хладилници от Мексико във фабриката си в Тенеси, съобщи южнокорейски вестник през януари.

LUXSHARE - Доставчикът на Apple търси начини да отговори на митата, като прехвърли повече производство извън Китай, включително в САЩ, каза неговият председател на 9 април.

LVMH - Луксозният конгломерат "сериозно обмисля" увеличаването на производствения си капацитет в САЩ, каза главният му изпълнителен директор през януари.

NISSAN MOTOR - Японският автомобилен производител обмисля да прехвърли част от вътрешното производство на превозни средства, предназначени за САЩ, съобщи Nikkei на 5 април.

NOVARTIS - Швейцарският производител на лекарства планира да похарчи 23 милиарда долара за изграждане и разширяване на 10 съоръжения в САЩ, съобщи компанията на 10 април.

ROCHE - Швейцарският фармацевтичен гигант ще инвестира 50 милиарда долара в САЩ през следващите пет години, създавайки повече от 12 000 работни места, съобщи на 22 април.

SAMSUNG ELECTRONICS - Технологичният гигант обмисля да премести производството на сушилни от Мексико в своя завод в Южна Каролина, съобщи Korea Economic Daily през януари.

STELLANTIS - Компанията-майка на Chrysler върви напред с плановете си за производство на нов среден пикап в Белвидеър, Илинойс, беше съобщено през януари.

TSMC - Тайванският производител на чипове разширява инвестициите в САЩ, като планира да изгради пет съоръжения за чипове там през следващите години, каза неговият главен изпълнителен директор през март.

VOLKSWAGEN - Марката Audi на Volkswagen ще разшири производството си в Северна Америка с фокус върху най-важните си автомобили за пазара в САЩ и ще вземе решение къде да се базира тази година, каза изпълнителният директор на Audi през февруари. Финансовият директор на VW заяви през януари, че планира да произвежда повече в САЩ.

VOLVO CARS - Volvo Cars може да премести част от производството си в САЩ в зависимост от тарифите, каза главният изпълнителен директор на 5 март. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ