Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Булгартрансгаз" с ново корпоративно лого
“Булгартрансгаз” ЕАД има ново корпоративно лого, чийто идеен проект бе избран след публичен конкурс в края на 2012 г. Проектът е отличен сред общо 77 предложения, допуснати за участие в надпреварата. Той бе допълнително адаптиран, за да се превърне в официално лого и част от новата корпоративна идентичност на Дружеството.
Автор на спечелилия конкурса идеен проект е 24-годишният Георги Стоянов - второкурсник от пловдивската Академия за музика, танци и изобразително изкуство. От 4 години младият дизайнер работи на свободна практика и активно участва в национални и международни състезания.
Като победител в конкурса за ново корпоративно лого на „Булгартрансгаз” ЕАД, той получава премия в размер на 2000 лв., както и възможността да прибави към портфолиото си и проект за националния газопреносен оператор.
Конкурсът за ново корпоративно лого на “Булгартрансгаз” ЕАД бе отворен за участници с креативно мислене и иновативен прочит на профила на Дружеството. За да въвлече в тази инициатива повече млади творци, компанията изпрати покана до всички висши учебни заведения в страната. Жури с представители на Дружеството, в което бе привлечен и независим експерт-дизайнер, оцени проектите. Оценяващата комисия взе под внимание и предпочитанията на служителите в Дружеството, които имаха възможност да участват в гласуването.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.